قیمت فروش زیره سیاه

قیمت فروش زیره سیاه به کیفیت این گیاه دارویی و هم چنین قیمت مصوب تعیین شده در هر سال بستگی دارد، در تعیین قیمت فروش عوامل مختلفی تاثیر گذار است.

خرید مستقیم زیره بسته بندی از مراکز تولیدی آن موجب می شود تا خریداران از تخفیفات ویژه در زمان خرید بهره ببرند.

قیمت فروش زیره سیاه

خواص زیره برای پیشگیری از سرطان

خواص زیره برای پیشگیری از سرطان زیره از جمله گیاهان دارویی به شمار می آید که به دلیل دارا بودن خواص بی شمار درمانی در طب سنتی به فراوانی به استفاده از این محصول سفارش شده است.

این محصول دارای املاح و هم چنین ویتامین های فراوانی نی باشد به همین دلیل از بروز بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان پیشگیری می کند.

زیرا سرشار از آهن می باشد وجود این عنصر موجب خون سازی و رفع کم خونی می شود رفع کم خونی موجب می شود که املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن تامین شده و از ضعف بدن و تضعیف سیستم ایمنی نیز جلوگیری به عمل می آید و در نتیجه از بروز انواع سرطان ها نیز جلوگیری می شود.

زیرا دارای ویتامین ث می باشد و وجود این ویتامین موجب می شود که در نقش یک آنتی اکسیدان ظاهر و به این ترتیب موجب از بین رفتن رادیکال های آزاد در بدن می شود از بین رفتن اکسیدان ها و رادیکال های آزاد تاثیر به سزایی در مقابله با انواع سرطان ها در بدن دارد.

این محصول سرشار از ویتامین د می باشد این ویتامین نیز در تقویت سیستم ایمنی بدن و به دنبال آن مانع از انواع بیماری ها به خصوص رشد غیر طبیعی سلول های مختلف اندام ها یعنی سرطان می شود.

بازار پخش زیره سیاه

بازار پخش زیره سیاه بازار پخش زیره سیاه به دلیل خواص درمانی فراوان این محصول گیاهی بسبار پر رونق می باشد، و بازار پخش آن شامل تمامی مراکزی می باشد که این گیاه دارویی را کشت و یا فرآوری و بسته بندی می کنند.

زیره سیاه از طریق عطاری ها و هم چنین فروشگاه های عرضه انواع محصولات غذایی و ادویه جات در اختیار خریداران قرار می گیرد، وب سایت های اینترنای فعال در زمینه فروش نیز این بازار را به صورت گسترده پوشش می دهند و ارسال این کالا را به خریداران از طریق پست و یا باربری های خود انجام می دهند.

هزینه های تولید، برداشت و هم چنین دستمزد نیروی انسانی فعال در خط تولید از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت به شمار می آید، البته در صورت بسته بندی این گیاه دارویی قیمت تمام شده آن برای فروش نیز بالاتر خواهد بود، در این میان هزینه های حمل و نقل و نگهداری و انبار نمودن زیره نیز در تعیین قیمت فروش تاثیر گذار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما