مراکز توزیع زیره سیاه کیلویی

زیره دانه ای معطر است که در قدیم برای از بین بردن نفخ بیشترین استفاده را داشت، به طور کلی دو نوع زیره به نام زیره سبز صادراتی و زیره سیاه وجود دارد، زیره سیاه که به آن زیره کوهی نیز می گویند یکی از سوغاتی های معروف استان کرمان می باشد که در مناطق کوهستانی به صورت خودرو رشد می کند، مراکز توزیع زیره سیاه کیلویی در کیفیت و بسته بندی های مناسب و استاندارد آن را به شعب فروش کشور عرضه می کنند.

مراکز توزیع زیره سیاه کیلویی

زیره مفید برای آرامش اعصاب

زیره مفید برای آرامش اعصاب طبع زیره سیاه گرم و خشک است و بسیار پر خاصیت و مفید از زمان های گذشته تا به امروز بوده است و از فوائد بی نظیر آن برای بدن می توان به بادشکن‌ و مقوي‌ بودن و زيادکننده‌ شير و قاعده‌آور، نيرو و انرژی دهنده به بدن و ضد کرم و میکروب و هضم‌ کننده‌، وضد تشنج‌ و قابض‌ و معرق‌ و مقوي‌ برای معده اشاره کرد. به علاوه زیره صادراتی برای آرامش و رفع استرس و اضطراب مفید و موثر است.

زیره بسیار پر از فایده و نفع برای بدن ما است و در گذشته نیز افراد قدیمی برای رفع نفخ شکم و دل درد و دل پیچه افراد و کودکان و رفع سو هاضمه و هضم راحت و آسان تر غذا و رفع انگل و میکروب در معده و روده و حتی رفع سکسه و نفس تنگی از آن استفاده می کردند که امروزه نیز همین کاربرد ها را دارد، زیره یک ماده دارویی و درمانی است و خاصیت رفع گرفتگی ماهیچه و گرفتگی های دوران قاعدگی زنان را دارد.

زیره سیاه چاق کننده است و دانه های آن سرشار از منیزیم است که ماده ای معدنی می باشد و با مصرف آن خواب ما بهتر و سالم تر و پر از آرامش می شود.

مصرف زیره برای بی خوابی مفید است، این دانه دارای آنتی اکسیدان می باشد و رادیکال های آزاد مضر را از بدن دفع می کند و ما را در برابر سرطان، پیری و بیماری های عصبی محافظت می کند، زیره سیاه یک ادویه عالی سرشار از مواد معدنی مانند آهن، مس، کلسیم، پتاسیم، منگنز، سلنیوم، روی و منیزیم است و در تولید گلبول های قرمز تاثیرگذار است و به کنترل ضربان قلب و فشار خون کمک می کند، زیره حاوی ویتامین های آ، ای، ث و ب است، زیره منبع فیبر و درمانگر مشگل یبوست و ضد سرطان است و سلامت بدن را تضمین می کند.

فروشگاه زیره سیاه کیلویی

فروشگاه زیره سیاه کیلویی مصرف زیره به دلیل داشتن فیبر موجود در خود سطح کلسترول بد در بدن را پایین می آورد و شما با مصرف آن از شر تنفس با بوی بد و بیماری و مشکلات مربوط به لثه مفید است و در شروع قاعدگی مصرف آن برای از بین بردن درد و نفخ و گرفتگی بسیار موثر است و به مادران شیرده در افزایش تولید شیر کمک می کند، عرضه زیره سیاه بسته بندی به شعب معتبر فروش در سراسر کشور صورت می گیرد و فروشگاه های زیره سیاه کیلویی آن را در کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسانند، مصرف روغن و عرق و ادویه و دانه آن را از دست ندهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما