مراکز پخش زیره سیاه اعلا

زیره، ادویه ای است منحصر بفرد، با خواص و ارزش غذایی بالا که به اشکال مختلفی در بازار یافت میشود. زیره سیاه اعلا، به دلیل عطر و طعم فوق العاده ای که دارد در صنعت آشپزی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. پخش زیره سیاه ، توسط نمایندگیها و شرکتهای مختلف در سراسر کشور انجام می شود.

بازار پخش و توزیع انواع زیره، از جمله زیره سیاه و سبز، بهترین این محصول را با کیفیتی درجه یک از لحاظ بو، طعم و مزه در بسته بندیهای مختلف وزنی و یا به شکل فله، با نازلترین قیمت به تمامی نقاط کشور عرضه میکند و کلیه متقاضیان میتوانند از مزایای این ادویه معطر استفاده لازم را ببرند.

مراکز پخش زیره سیاه اعلا

راهنمای خرید زیره سیاه اعلا

راهنمای خرید زیره سیاه اعلا

زیره سیاه، محصول گیاهی با طبعی گرم و خشک بوده که به تنهایی طعم و مزه تلخی دارد، مزه این ادویه چیزی شبیه به رازیانه است که در اشکال مختلف دارویی، دمنوش و یا مکمل غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان خرید زیره سیاه، مشخصه ها و فاکتورهایی باید مورد توجه قرار گیرد که در زیر به چند نمونه از انها، اشاره مختصری میشود:

۱٫ زیره سیاه درجه یک، باید به رنگ مشکی تیره باشد و هرقدر تیرگی دانه های ریز زیره بیشتر باشد دلیل بر مرغوبیت و کیفیت بالای این محصول است.

۲٫ زیره سیاه با کیفیت، عطری فوق العاده تند و تیزی دارد و حتی با گذشت زمان هم ذره ای از عطر و بوی آن، کاسته نمیشود.

۳٫ شکل و ظاهر یکنواخت دانه های زیره، از فاکتورهای مهم زیره اعلا است. هر قدر دانه های زیره، منظم تر و یکدست تر باشد، زیره مرغوبتر است، اصولا دانه های زیره مرغوب، باریک بوده و ظاهری کشیده دارند.

۴٫ دانه های زیره مرغوب، باید کاملا تمیز و بهداشتی بوده و اثری از گرد و خاک بر روی آنها نباشد.

۵٫ گاها، بر روی مغز زیره با کیفیت، رگه های باریک سفید رنگ دیده شده و فاقد هر گونه پوست و خاشاک میباشد.

۶٫ زیره با درجه کیفی اعلا، فاقد هرگونه دم و دنباله ای است و دارای مغزی درشت میباشد.

مشخصات کیفی زیره سیاه اعلا

مشخصات کیفی زیره سیاه اعلا

زیره سیاه، از جمله ادویه های محبوب و پرکاربردی است که نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز در زمینه های مختلفی از جمله پزشکی و صنعت آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت آشپزی باید متذکر شد که هرقدر عطر و طعم و بوی زیره تند تر باشد، زیره از درجه کیفی بالاتری برخوردار بوده و مرغوبتر میباشد، چنانچه اگر این ادویه به شکل پودر نیز در آید، از عطر و بوی آن کم نمیشود.

اصولا ادویه های کهنه و مانده، عطر و بوی خود را پس از گذر زمان از دست داده و همچنین فاقد ارزش غذایی میشوند. از اینرو، زیره سیاه علا، مخصوصا پودر شده آن، بویی تند داشته و عطری خاص به غذا میبخشد. از دیگر مشخصه های کیفی این محصول، خواص بینظری است که برای بدن دارد. این ادویه معجزه آسا، سیستم ایمنی بدن را تقویت، میزان قند خون را کاهش و فشار خون را تنظیم میکند از اینرو میتوان گفت که برای کلیه بیماران دیابتی، بیماران قلبی و کسانی که دچار ضعف قوای بدنی هستند بسیار مفید و موثر است.

در ادامه باید گفت که، زیره سیاه مرغوب، اشتها را کاهش و کم خونی را درمان میکند، از اینرو برای افرادی که به دنبال داشتن اندامی مناسب بوده و نیز به دلیل کم خونی از خستگی مفرط روزانه رنج میبرند، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

توزیع کنندگان زیره سیاه اعلا

توزیع کنندگان زیره سیاه اعلا

توزیع کنندگان زیره سیاه، دارای شعبه ها و نمایندگیهایی در سراسر نقاط کشور هستند که بهترین و مرغوبترین این محصول را با قیمتی کاملا مناسب به دست مشتریان عزیز میرسانند.

فروشندگان زیره سیاه با کیفیت، با عرضه این محصول توانسته اند گامی بزرگ در جهت جلب رضایت متقاضیان بردارند، از اینرو این محصول از فروش بالایی برخوردار بوده و درآمد زیادی را نه تنها برای فروشندگان بلکه برای تولید کنندگان به ارمغان آورده است. ناگفته نماند که این توزیع کنندگان، دارای مجوز معتبری بوده و باکیفیت ترین انواع زیره سیاه را از شرکتهای مختلف و تولید کنندگان خریداری کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما