مرجع خرید زیره سبز کوهی

زیره سبز کوهی، نوعی دانه گیاهی خوش عطر و طعم دارای خواص فوق العاده درمانی و زیبایی است. زیره سبز کوهی برای انواع غذاها به عنوان طعم دهنده و در مصارف آرایشی و زیبایی پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد. خواص بی نظیر زیره سبز کوهی سبب شده به دانه ای پر طرفدار تبدیل شود و بازار تولید و فروش این دانه گیاهی روز به روز افزایش یابد. مرجع خرید زیره سبز کوهی، شرکت های تولیدی در کشور هستند که به طور مستقیم و عمده این محصول را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. با توجه به نیاز روزافزون بازار نسبت به تامین دارچین سیگاری کوهی، تولیدکنندگان بسیاری در سراسر کشور به این حرفه مشغول هستند.

مرجع خرید زیره سبز کوهی

ویتامین های موجود در زیره سبز

ویتامین های موجود در زیره سبز زیره سبز اعلا دارای خواص بیشمار درمانی و غذایی است. زیره سبز اعلا منبع خوبی برای تامین آهن، منگنز، منیزیم، کلسیم، مس، روی، پتاسیم و فسفر است. از دیگر ویتامین های موجود در زیره سبز اعلا می توان به تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین های A،C،E،K اشاره کرد. مقدار چربی های اشباع، سدیم و کلسترول دارچین کوبیده بسیار پایین است. دانه های زیره سبز میزان فیبر بالایی که دارند، آنزیم های مجاری گوارشی را تحریک کرده و ناراحتی های گوارشی من جمله بواسیر را درمان می کند.

دانه های زیره سبز اعلا داشتن ویتامین های مختلف سوخت و ساز بدن را تامین و سرعت متابولیک را بالا می برد. ویتامین C موجود در دانه های زیره سبز اعلا به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می کند. ویتامین C ضد التهاب و کاهش دهنده خطر فشارخون و سکته قلبی است. مبتلایان بیماری آسم و تنگی نفس از دانه های زیره سبز اعلا برای کاهش تورم مجاری تنفسی استفاده می کنند.

ویتامین E زیره سبز اعلا به عنوان آنتی اکسیدان در بهبودی زخم ها و شادابی پوست به کار گرفته می شود. یکی از علل بی خوابی، عدم کنترل میزان سوت و ساز بدن است، زیره سبز اعلا با مقدار منیزیم بالایی که دارد، بر روی کنترل سوخت و ساز بدن و کیفیت خواب تاثیر می گذارد. مصرف زیره سبز اعلا، مقدار هیپوگلیسمی را کاهش می دهد. این مزیت سبب عملکرد بهتر بدن در افراد دیابتی می شود. مصرف زیره سبز اعلا با روی فراوان به جهت تقویت استخوان ها برای افراد در سن رشد توصیه می گردد.

با مصرف زیره سبز اعلا، مقدار هموگلوبین بدن افزایش می یابد. افزایش هموگلوبین، سطح اکسیژن رسانی بدن را بالا برده و در درمان کم خونی موثر است. حضور کیومین آلدهید در دانه های زیره ، رشد سلول های سرطانی را به تعویق می اندازد. برای آشنا شدن با دیگر خواص زیره سبز اعلا به صورت خلاصه به موارد زیر اکتفا می کنیم: – جلوگیری از ریزش مو – بهبودی اختلالات عصبی – افزایش شیر دهی مادران باردار

کاهش کلسترول بدن – افزایش سلامت قلب و عروق – عامل موثر در کاهش وزن – درمان تب – حفظ سلامت پوست – ضد باکتری بودن – تنظیم کننده هورمون های زنانه – آنتی هیستامین طبیعی در کنار خواص فوق العاده زیره سبز اعلا، باید توجه داشت این محصول برای افراد لاغر و کسانی که تیروئید دارند، به هیچ وجه توصیه نمی شود. زردی چهره و بهم خوردن عملکردهای بدن هم چنین ضعف شدید علائم استفاده از زیره در این افراد است.

زیره سبز مفید برای سیستم گوارش

زیره سبز مفید برای سیستم گوارش از زمان های قدیم، مصرف زیره سبز برای درمان ناراحتی های معده در بین مردم رایج بوده است. زیره سبز مفید، محرک ترشح آنزیم های لوزالمعده است. ترکیبات زیره سبز، به عنوان محرک غده های ترشح اسید برای کمک به هضم غذاها و جلوگیری از نفخ معده عمل می کنند. هم چنین زیره سبز مفید در درمان سوزش معده و ورم معده نیز می باشد.

در سن پیری زیره سبز به عنوان یک عامل موثر در هضم مواد غذایی شناخته می شود و اکنون اعتبار تحقیقات علمی را تایید می کند. مطالعات نشان می دهد که زیره سبز سبب هضم کامل و جذب مواد غذایی با تحریک ترشح آنزیم های پانکراس می شود. سرطان ضد مالکیت زیره سبز نیز دارای ویژگی ضد سرطان است. در نتیجه، یک بررسی زیره از پیشرفت تومورهای کبد و معده در حیوانات آزمایشگاهی جلوگیری می کند.

اموال سرطان زیره سبز به دلیل توانایی تمیز کردن و افزایش آنزیم های آنتیدیوتی کبدی است. اثر ضد میکروبی اثر ضد میکروبی این گیاه احتمالا به دلیل وجود اسیدهای چرب، به ویژه به علت اسید پترولیک، به ویژه اسید های چرب است. ns اثر تورم و جوش هنگامی که زیره سبز، گل سرخ و روغن زیتون و آرد غنی و یا تنها با روغن زیتون و یا با التهاب عسل و روغن زیتون، التهاب و التهاب.

تأثیر بر زخم ها و آسیب ها اگر زیره سبز بریده شود (به خصوص نوع وحشی که بذر دانه بسیار شبیه به بذر است)، در زخم بسیار مفید است. اثر سر به اعضای هنگامی که سبز با سرکه مخلوط می شود و یا قرار دادن ویک به بینی، خون ریخته می شود.

جوهر قرارداد وحشی شسته شده و پاره شده است. اثر ضد میکروبی و آلودگی زیره سبز دارای ویژگی های کلی روغن های ضروری به علت مقادیر فوق العاده ای از مقدار فوقانی چربی است و بر عضلات صاف اندام های گوارشی تأثیر می گذارد و باعث ایجاد ضد اسپاسم و اثرات پیشگیرانه می شود.

راهنمای انتخاب بهترین زیره سبز

راهنمای انتخاب بهترین زیره سبز برای خرید بهترین زیره سبز از نظر کیفیت باید به مشخصات ظاهری و کیفی محصول دقت کرد. درشت و تمیزی زیره سبز یکی از گزینه ها در انتخاب بهترین زیره سبز است. بهترین زیره سبز در حالت خام دارای عطر و بوی تندی است، پس در هنگام خرید برای اطمینان از کیفیت ان حتما به عطر و بوی آن دقت کنید. به طور کلی، به میزانی که زیره سبز درشت تر، توپر، تمیز، سالم، عطر و بوی زیاد، فاقد ضایعات و چوب خشک ها، بدون سنگ باشد، بهترین زیره سبز از لحاظ کیفی محسوب می شود. قیمت زیره سبز تحت تاثیر کیفیت آن تعیین می شود. زیره سبز در کیفیت های مختلف به بازار عرضه می گردد.

توزیع کننده زیره سبز کوهی

توزیع کننده زیره سبز کوهی تولید کنندگان زیره، زیره سبز اعلا را با کیفیت عالی در بسته بندی و یا به صورت فله در اختیار توزیع کنندگان بزرگ و یا خرد قرار می دهند. توزیع کننده زیره با توجه به تقاضای بازار و نیاز مصرف کنندگان داخلی یا خارجی، زیره سبز را با نشان سلامت، درج کیفیت، تاریخ تولید و مصرف با بسته بندی شیک به فروشگاه ها و یا برای صادرات به مراکز توزیع و تجارت بین المللی تحویل می دهند. به علت اسانس و عطر و طعم بالای زیره سبز، توزیع کنندگان زیره سبز را در ظرف های شیشه ای به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما