مرجع خرید زیره سیاه عمده اعلا

زیره سیاه عمده اعلا می تواند یکی از بهترین نوع زیر هایی باشد که در بازار عرضه می‌شود. این نوع زیره علاوه بر کیفیت بالا به صورت عمده و یکجا توزیع می شود تا بتوان به صورت مداوم از آن بهره برد.ادویه این دانه ها بسیار عالی است و به همین دلیل است که در غذاهای هندی، آلمانی و روسی مورد استفاده قرار می گیرد.

زیره سیاه غنی از مواد معدنی همچون کلسیم ،منیزیم وغیره است.

مرجع خرید زیره سیاه عمده اعلا

خواص درمانی زیره سیاه

خواص درمانی زیره سیاه این محصول با ارزش خواص دارویی و درمانی زیادی دارد که شامل موارد زیر می شود:

تسکین دهنده آرام کردن شکم :

۱٫زیره سیاه برای نابود کردن کرم های انگلی مفید می باشد.این محصول به کشتن کرم ها در معده می کند.همچنین مصرف زیره سیاه به طور طبیعی به معده و گوارش انسان کمک می کند.

۲٫ سلامت قلب:این دانه ها به حفظ ضربان قلب کمک می کنند چون حاوی پتاسیم فراوانی هستند. دانه های زیره سیاه سبب کم کردن انقباض سرخرگ ها شده و فشار خون را پایین می آورند که سبب کاهش درد قلب می شود و در مقابل مریضی های قلبی از بدن مراقبت می کند.

۳٫ بهبود هضم:مصرف این دانه ها به بهبود ترشح آنزیم های گوارشی کمک می کند و سرعت هضم را افزایش می دهد.

۴٫ درمان پیری پوست:زیره برای کم کردن چین و چروک و پاک کردن نقاط پیری پوست مورد استفاده قرار می گیرد و سلامتی پوست را بهبود می دهد.همچنین باعث می شود پوست جوان و شاداب به نظر برسد.

۵٫ تولید انرژی در بدن:دانه های زیره مقدار منگنز فراوانی دارد که به بهبود متابولیسم بدن کمک می کند. مصرف منظم این دانه ها تولید انرژی را در بدن افزایش می دهند.

۶٫ زیره به شروع قاعدگی و افزایش تولید شیر در مادران شیرده کمک می کند.ایندمحصول سبب منظم شدن دوران قاعدگی می گردد.پزشک زنان توصیه می کنند جهت سلامت در دوران قاعدگی حتما زیره سیاه را مصرف نمایید.

قیمت زیره سیاه پاک شده بسته ای

قیمت زیره سیاه پاک شده بسته ای این روزها در خرید زیره با این مشکل مواجه می‌شویم که درون زیره ها مملو از آشغال های ریز است و پس از خرید ناچار به پاک کردن زیره سیاه می شویم؛ جهت سهولت در استفاده از زیره،این محصول را پاک کرده و به صورت زیره سیاه پاک شده بسته ای در بازار های فروش به عرضه می گذارند.

مراکز فروش زیره سیاه در نقاط مختلف کشور ما وجود دارد و به صورت حضوری و غیرحضوری میتوان زیره سیاه را خریداری نموده جهت خرید این محصول می‌توان به هر کدام از فروشگاه های دلخواه مراجعه کرده و بررسی کیفیت از قیمت زیره سیاه پاک شده بسته مطلع شویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما