مرجع فروش زیره سبز اعلا

مرجع زیره سبز اعلا یک نقطه از کشور عزیزمان ایران است که زیره سبز ایرانی را به اندازه وسیع و با کیفیت خیلی بالا برداشت می‌کند و سپس به بازار عرضه می کند .کشت این گیاه به وسیله بذر است .

این گیاه خواص دارویی فراوانی دارد به همین دلیل محبوب بیشتر افراد است . می‌توانید با گنجاندن این زیره خوشمزه در وعده های غذایی سلامت بدن را برای خود و اعضای خانواده تضمین کنیم .

مرجع فروش زیره سبز اعلا

خواص دارویی زیره سبز ایرانی

خواص دارویی زیره سبز ایرانی زیره سبز دارای طبع گرم و خشک است . زیره سبز دارای خواص آنتی اکسیدانی خیلی فراوانی است اگر مادر شیرده زیره سبز را در دوران شیردهی استفاده کند شیر مادر افزایش می‌یابد .

زیره سبزه ضد بارداری است و احتمال سقط را بالا می برد . این گیاه ضد باکتری و ضد عفونی کننده است زیره دارای خاصیت ضد تومور و همچنین ضد صفرا است .

اگر بیماری برونشیت دارید از دم کرده زیره سبز استفاده کنید . برای برطرف کردن ترشحات واژن خانم ها می توانید از این گیاه بهره ببرید . دم کرده زیره جلوی نفخ معده و نفخ روده را می گیرد .

اگر دل درد دارید زیره سبز را با عسل ترکیب کنید و میل کنید . هنگامی که کودکان و یا نوزادان دل درد و دلپیچه دارند می‌توانید زیره سبز را روی شکم نوزاد بمالید .

اما باید توجه داشت که زیره را بیش از اندازه مصرف نکنید زیرا به کبد آسیب می‌زند . زیره برای درمان مشکلات گوارشی خیلی موثر است اما اگر خیلی استفاده شود سوزش سردل را به همراه می آورد .

بهتر است در دوران قاعدگی زیره سبز استفاده نشود زیرا که خونریزی را به شدت زیاد می‌کند . می‌توانید از دمنوش زیره سبز برای کاهش وزن و لاغری استفاده کنید همچنین می توانید زیره را پودر کنید با ماست ترکیب کنید و میل نمایید .

تولیدکنندگان زیره عرق آن را هم می‌گیرند که خواص فراوانی دارد مانند چربی سوزی زیاد در نتیجه کاهش وزن و لاغری ، چربی هایی راهم که زیر پوست تجمیع شده اند را هم از بین می‌برد . اشتهای کاذب را از بین میبرد .

اگر پوستتان ناراحت است زیره را خیس کنید آن وقت با آب زیره صورتتان را شستشو دهید . ترکیب زیره سبز با عسل باعث تقویت بدن می‌شود و نیروی زیادی به بدن می دهد .

زیره معده را هم تقویت می‌کند . زیره باعث قوی شدن اعصاب می شود و ضد تشنج است . اگر سکسکه زیاد می کنید بهتر است یک بار زیره سبز را امتحان کنید . زیره سبز هموروئید را درمان می‌کند زیرا به دلیل فیبر بالایی که زیره دارد دستگاه گوارش تحریک می شود .

این گیاه باعث بهتر هضم شدن غذا می‌شود و برای درمان زخم موثر واقع شده است . هنگامی که پوست با نور خورشید برخورد می‌کند خواص آنتی اکسیدانی زیره از سرطان پوست جلوگیری می کند .

زیره جلوی عفونت پوست را هم می‌گیرد . مصرف زیره سبز برای کاهش استرس خیلی تاثیر دارد . زیره حافظه را زیاد می‌کند در نتیجه بیماری آلزایمر را کاهش می‌دهد .

زیره برای درمان سرماخوردگی خیلی خوب است . این گیاه قوای جنسی را هم تقویت می کند . باعث کاهش کلسترول می‌شود . از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند . ادرار را زیاد می‌کند و در نتیجه سم زدای خیلی مناسب و خوبی برای بدن است .

مواد مغذی سرشار زیره سبز

مواد مغذی سرشار زیره سبز زیره سبز باکیفیت دارای مواد مغذی فراوانی است که همگی برای بدن ما مفید است و بدن ما به این گیاه ارزشمند احتیاج دارد . زیره دارای پروتئین است که در یک قاشق زیره سبز ۱ گرم پروتئین وجود دارد .

زیره دارای پتاسیم ، فسفر ، نیز هست . مس ، منیزیم ، سدیم و … نیز در زیره وجود دارد .زیره حاوی کلسیم نیز هست . کلسیم باعث تقویت استخوان بدن میشود .

زیره ویتامین هایی را که بدن ما به آن ها نیاز دارد را هم درون خود جای داده است . از جمله ویتامین A و ویتامین E که باعث می‌شود رطوبت پوست حفظ شود و زیره یک گیاه ضد پیری است .

زیره سبز دارای ویتامین C نیز هست که استفاده از آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود . استفاده از ویتامین C فشار خون را کاهش می‌دهد و در نتیجه سکته قلبی و مغزی را هم کم می کند . این ویتامین با سرطان مبارزه می کند .

بهترین مکان برای نگهداری زیره

بهترین مکان برای نگهداری زیره نگهداری زیره روش مخصوص به خود را دارد که اگر خوب از آن نگهداری کنید عطر و طعم خوب زیره تا مدت‌ها حفظ می‌شود . در قدم اول سعی کنید از این گیاه خوشمزه و معطر به مقداری که نیاز دارید تهیه کنید .

اما اگر از این زیره در خانه دارید و احساسات تان به شما می‌گوید که این ادویه خیلی کهنه است بهتر است آن ها را بیرون بیاندازید . اگر زیره شما بوی عطر خوب و خاصی ندارد بهتر است بدانید زیره شما زمان زیادی را مانده است ، پس از آن استفاده نکنید .

زیره و یا‌ هر ادویه دیگر اگر زیاد بماند و کهنه شود خاصیت خود را از دست می‌دهند و طعم و عطر تازگی را نمی‌دهند . زیره سبز باید از محیط های گرم و گاز آشپزخانه دور باشد اگر زیره نزدیک گرما و یا نور باشد عطرش را از دست می‌دهد .

بهتر است آن ها را در یک جای تاریک و خنک نگهداری کنید زیره در ظرفی درب دار و تمیز نگهداری کنید و بعد ظرف مورد نظر را داخل کابینتی که تاریک است بگذارید .

این را بدانید که زیره یا هر ادویه دیگری را درون یخچال نگذارید . سعی کنید زیره را خودتان در خانه آسیاب کنید . اگر این نکات را رعایت کنید همیشه یک زیره سبز خوش عطرو طعم دارید .

پخش عمده زیره سبز اعلا

پخش عمده زیره سبز اعلا پخش عمده زیره با کیفیت بالا و اعلا به طور مستقیم و یا غیر مستقیم که قیمت مناسب و خوبی دارد از طریق کسانی که در این زمینه کار می‌کنند صورت می‌گیرد .

می‌توان این محصول خوش عطرکه دارای کیفیت بالایی هم هست به صورت عمده خریداری کرد و سپس به دیگر کشورها صادر کرد . زیره به صورت خیلی زیاد در کشور ما تولید می‌شود به همین دلیل در بازار به میزان لازم زیره وجود دارد . تولیدکنندگان زیره را در بسته‌بندی‌های خوب که مشتری پسند باشند به بازار عرضه می‌کنند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما