مرکز تامین زیره ایرانی فله

زیره یک دانه ی ضد نفخ و بسیار معطر است، این دانه در سراسر دنیا به دو صورت زیره سیاه و زیره سبز موجود است، زیره ی سیاه کرمان محصولی است که آوازه و شهرت جهانی دارد به دلیل کیفیت بی نظیری که دارد، ریزه دارای خواص متعددی برای بدن انسان است.

ما در این سایت به عنوان یک مرکز تامین زیره ایرانی فله در تلاشیم تا محصولی با کیفیت عالی را با روش خرید آنلاین و اینترنتی در کنار روش های خرید حضوری بدست مشتریان گرامی برسانیم.

مرکز تامین زیره ایرانی فله

ویژگی های زیره درجه یک چیست؟

ویژگی های زیره درجه یک چیست؟ همانطور که پیشتر گفته شد زیره درجه یک و مرغوب ماده ای بسیار سودمند و پرفایده برای بدن است، این ویژگی زیره سبب پر کاربردی آن شده است. در ادامه به بیان و بررسی ارزش غذایی و فواید آن برای سلامت جسمانی انسان خواهیم پرداخت.

زیره دارای ارزش غذایی بالایی است چرا که دارای که مقادیر زیادی از ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن است. مواد معدنی نظیر منیزیم، روی، پتاسیم، آهن، سدیم، کلسیم، منگنز، مس و… زیره به فراوانی یافت می شود. مصرف زیره علاوه بر رفع نیازهای بدن با پاسخ دهی مناسب به آن ها به برقراری و ارتقای سلامت انسان و همینطور بهبود عملکرد اعضاء و بخش های مختلف آن کمک فراوانی می کند.

زیره سبز سرشار از فیبر خوراکی است و با افزایش این ماده در بدن باعث بهبود مناسب دستگاه گوارشی، درمان بیماری هموروئید و هضم درست غذا می شود، این محصول از به وجود آمدن گاز در روده جلوگیری کرده و با مقابله با نفخ درد و فشار های شکمی را تا حدود زیادی کاهش می‌ دهد.

زیره دارای مقدار قابل توجهی ویتامین C است و مصرف این محصول به عنوان ادویه سبب بالا رفتن سطح ایمنی بدن می شود. ویتامین C برای افرادی که به خاطر داشتن استرس مداوم ، دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند بسیار مفید است.

استفاده از میزان کافی ویتامین C یک روش بسیار عالی و ایده آل برای بهتر کردن و افزایش سلامت عمومی جسم انسان است .استفاده از مواد غذایی که دارای ویتامین C هستند در کاهش خطر سکته مغزی و قلبی، کاهش سطح فشار خون و همچنین مقابله با فشار های عصبی و استرس اکسیداتیو که باعث ایجاد انواع سرطان در بدن می شود بسیار تاثیر گذار است.

افراد زیادی از افزایش وزن خود رنج می برند و به دنبال راهی برای کاهش وزن هستند، زیره با بالا بردن سرعت سوخت و ساز بدن و همچنین کمک به تسریع تر شدن هضم مناسب غذا باعث سوزاندن بسیار سریع کالری در فرد می شود. هنگامی که سیستم گوارشی انسان سالم باشد و به درستی کار کند و دفع به درستی و با سرعت انجام شود به صورت طبیعی و خودکار وزن بدن کم می شود.

در زیره یک ماده ی فعال وجود دارد به نام تیموکینون. این ماده طبیعی و شیمیایی در زیره، دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که به کاهش وزن بدن کمک زیادی می کند. تیموکینون با مبارزه کردن با رادیکال های آزاد بدن ، سموم موجود در آن را پاکسازی کرده و همچنین با کمک رسانی به سلول ها برای پاسخ دهی به گلوکز و انسولین ، همیشه قند خون را در حالت متعادل و پایین حفظ می کند.

کمک به سلامت و زیبایی پوست و محافظت از آن در برابر اشعه های مضر، از بین بردن قارچ و عفونت های پوستی، کمک به هضم اصولی و مناسب غذا در معده، ترک مواد مخدر، افزایش حافظه و… از جمله خاصیت های این محصول غذایی برای انسان است.

راهنمای انتخاب بهترین زیره ایرانی

راهنمای انتخاب بهترین زیره ایرانی در هنگام خرید زیره توجه به برخی نکات می تواند به فرد برای تهیه بهترین زیره ایرانی کمک کند، زیره تازه و مرغوب دارای ویژگی هایی است که به واسطه و با بررسی آنها می شود میزان کیفیت این محصول را تا حدود زیادی تشخیص داد.

زیره تازه و اعلاء دارای عطری فوق العاده قوی است، هر چه از تازگی زیره بگذرد از میزان عطر و بوی آن نیز کاسته می شود. همین بوی قوی و ضعیف یک عامل تعیین کننده مرغوبیت زیره است. رنگ‌ زیره باکیفیت بسیار پر رنگ تر از نمونه ی مانده و نامرغوب آن است در واقع ریزه تازه رنگ سبز دارد و در مقابل زیره ی مانده حالت رنگ و رفته ای به خود می گیرد.

بهترین نوع زیره ایرانی، زیره سیاه کوهی است که در به صورت خودرو در کوهستان های شهر کرمان روییده شده و در فصل تابستان و ماه تیر برداشت می شود، گاهی برخی سودجویان با تفت دادن زیره ی سبز آن را به رنگ تیره ای در آورده و با زیره ی سیاه مخلوط می کنند.

برای تشخیص نداشتن ناخالصی زیره ی سیاه یک ویژگی بارز وجود دارد، عطر زیره ی سیاه آنقدر زیاد است که اگر مقدار کمی از آن در یک مکان سر بسته قرار بگیر تمام محیط بوی آن را می دهد، پس بوییدن زیره ی سیله در هنگام تهیه به شما برای خریدی درست کمک خواهد کرد. یک اندازه بودن دانه های زیره نیز یک عامل دیگر برای تعیین مرغوب بودن محصول است.

طریقه مصرف زیره سیاه

طریقه مصرف زیره سیاه زیره سیاه ادویه ای است که دارای طعم و عطری مشابه بادیان رومی یا انیسون است. دانه‌های زیره ی سیاه معمولا در پخت و پز انواع غذا به کار برده می شود. این زیره در مواد استفاده شده در انواع نان چاودار که نانی سنتی در کشور انگلستان است، وجود دارد. افزون بر این از زیره سیاه در ساخت و تهیه سوپ های مختلف، دسرهای طعم دار، سبزیجات و کالباس‌ها و… مصرف می‌کنند. در بعضی مواقع از این ادویه برای تهیه ترشیجات نیز استفاده می‌شود.

دمنوش زیره ی سیاه یک‌ دمنوش عالی و بسیار راحت است. برای تهیه این دمنوش تنها کافیست دانه های زیره آسیاب شوند و بعد با مقداری آب بر روی حرارت مستقیم قرار بگیرند، این دمنوش به طور معمول با محصولاتی همچون عسل، نبات، آویشن، لیمو عمانی، دارچین و… مصرف می شود و دارای خواص شگفت انگیزی برای فرد است.

مراکز فروش زیره ایرانی فله

مراکز فروش زیره ایرانی فله نمونه های بسیار باکیفیتی از زیره در ایران خصوصا در شهر کرمان تولید می شود، البته مردم بسیاری سرتاسر نقاط جهان طرفدار این محصول غذایی بوده و برای طعم و عطر دادن و طبخ غذا از زیره استفاده می‌کنند. به همین جهت بازار فروش این ادویه بسیار خوب و پر رونق است.

مجموعه ما به عنوان یکی از مراکز فروش زیره ایرانی فله ای همه ی توان خود را برای تهیه محصولی مرغوب و درجه یک و قیمت گذاری آن به طور منصفانه و مناسب، برای جلب رضایت مصرف کنندگان عزیز، بکار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما