مرکز تامین زیره سبز تازه

امروزه تولید کنندگان زیادی در کشور هستند، که زیره سبز تازه را تولید می کنند و با قیمت های متفاوتی به فروش می رساند که بر اساس کیفیت و تازه بودن محصول و همین طور واسطه گران و دلالان موجود در بازار باعث شده که قیمت زیره سیاه بسیار گران تر بشود.

مجموعه ای ما یکی از بزرگترین تولید کننده زیره سیاه مرغوب است ؛ که بهترین و مرغوب ترین زیره سیاه را تولید و به بازار های سراسر کشور عرضه می کند و چون خود مجموعه نمایندگی پخش و توزیع زیره سیاه را بر عهده دارد با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده به فروش می رساند.

مرکز تامین زیره سبز تازه

خاصیت ضد میکروبی زیره سبز

خاصیت ضد میکروبی زیره سبز زیره سیاه در چین، هند، خاورمیانه و منطقه مدیترانه رشد می کند و در ایران شهر کرمان محل کاشت زیره سیاه بوده که طبع گرم و خشک دارد ؛ زیره یک ادویه و دارو به حساب می آید و در سرتاسر جهان از آن استفاده می کنند .

زيره ارزش غذایی زیادی دارد به طوری که انرژی زیاد به بدن می رساند و سرشار از کربوهیدرات و پروتئین و چربی است زیره سیاه اصل فیبر زیادی دارد و به کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن، لاغری و کاهش وزن افراد کمک می‌کند.

بالا بودن فیبر در زیره باعث چربی سوزی می شود و مقادیر زیادی ویتامین E ،C، A و انواع ویتامین های B را داراست که برای بدن بسیار مفید و باعث تقویت مو و پوست می شوند و به دلیل داشتن این ویتامین ها از قدیم مورد توجه بوده است . این زیره مفید دارای مقادیر قابل توجه ای از کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم و آهن را در خود جای داده که در رفع مشکلات سو هاضمه، درمان بیخوابی،آرامش بخش، تقویت حافظه، بالا بردن سیستم ایمنی بدن و خلط آور است . آهن و ویتامین C موجود در زیره سیاه باعث تقویت سیستم ایمنی می شود به دلیل سرشار بودن از ویتامین E و آنتی اکسیدان ها این دانه گیاهی خاصیت ضد سرطانی دارد، زیره سیاه اصل خواص درمانی و ارزش غذایی زیادی دارد و این دانه ای گیاهی سر شار از مواد معدنی است .

زیره مفید برای استرس و افسردگی

زیره مفید برای استرس و افسردگی زیره سیاه از قدیم در طب سنتی بسیار مورد توجه بوده و زيره‌ يک‌ داروي‌ سنتي‌ براي‌ رفع‌ سوءهاضمه‌ خصوصا نفخ‌ شکم‌ است‌ زيره‌ داراي‌ خاصيت‌ ضدگرفتگي‌ دارد و براي‌ رفع‌ گرفتگي‌هاي‌ دوران‌ قاعدگي ‌بسیار مفيد است‌. باعث تقویت بدن‌ و چاق‌‌کننده‌ است‌ معده‌ را گرم‌ و تقويت‌ مي‌کند جلوگيري‌ از ايجاد بادهاي‌ اضافي‌ در روده‌ و درمان ‌اسهال‌ کار بردی فراوان دارد ؛زیره سیاه یک سم زدای قوی است، این ماده غذایی سیستم ایمنی را تقویت کرده و بی‌خوابی را درمان می‌کند.

زیره سیاه درجه یک حاوی مواد طبیعی و معدنی زیاد است، که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و از پیری پوست جلوگیری می کنند، سیستم ایمنی بدن را بالا می برد وقوی ترین داروی گیاهی ضد سرطانی به حساب می آید . بیشترین کلسیم در زیره سیاه وجود دارد که با خوردن آن استخوان‌هایتان محکم‌ تر می شود و در پیری دچار پوکی استخوان نخواهید شد ؛ زیره سرشار از کلیسم بوده و یک ماده غذایی مفید برای بچه‌ها و بزرگسالان به حساب می‌آید.

مصرف زیره برای افراد مسن هم خوب است و تا حد زیادی درد مفاصل و استخوان‌ها را کم میکند ؛ زیره سیاه باعث پاک سازی در کبد شده و به علت دارا بودن کلسیم و روی برای آقایانی که ناتوانی جنسی دارند بسیار مفید است . زیره سیاه خواص ضد ویروسی دارد و باعث رفع عفونت های ویروسی می شود، این دانه ها در درمان بیماری هایی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی موثر هستند، هم چنین دارای خواص ضد باکتری و قارچ است که از مشکلات پوستی جلوگیری می کند.

زیره سیاه را به صورت پودر شده روی برنج ریخته و مصلح برنج بوده و هم طعم عالی به غذایی شما می دهد و یکی از اصلی ترین مواد ادویه کاری زیره سیاه بوده به دلیل عطر و طعم خاصی که دارد و زیره سبز پودر شده از زیره سبز خوش عطر بیشتری دارد . در ایام قدیم برای سالم ماندن غذاها از زیره استفاده می‌ کردند زیره سیاه دارای خواص ضد میکروبی است، که خطر مسمومیت غذایی و عفونت را کاهش می‌دهد.

طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری

طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری زیره به دلیل خواص زیادی که دارد از قدیم مورد توجه بوده وبه دلیل دارا بودن مواد مغذی بسیار و داشتن ترکیبی به نام فیتواسترول که باعث سوخت وساز بیشتر بدن شده و موجب تعرق زیاد در بدن می شود .

که همین سوخت و ساز در بدن باعث بالا رفتن حرارت بدن شده و تعریق یکی از سیستم های خنک کننده طبیعی بدن انسان هست و برای پیشگیری از گرمای بیش از حد است و هیپوتالاموس مغز دمای بدن انسان را تنظیم می کند.

زیره می تواند بیش از دو میلیون غده عرق را برای کمک به خنک سازی بدن ما تحریک کند ؛ به همان صورت که عرق از روی پوست تبخیر می شود انرژی گرمایی آزاد می شود که این شرایط به خنک شدن بدن کمک می کند و زیره نقش بسیار مهمی دارد . بالا رفتن حرارت بدن کلسترول خون پایین می آید و با عرق کردن بدن سموم از بدن خارج می شود و باعث پاک سازی خون در بدن می شود ؛ با مصرف زیره سبز مرغوب در برنامه غذایی باعث پاکسازی خون شده و از بروز سکته های قلبی و عروقی جلو گیری می کند. زیره سیاه حاوی مقدار زیادی پروتئین، ویتامین و مواد مغذی دیگر می باشد، اما یک مورد ماده ای که به صورت فراوان در قیمت فروش زیره یافت می شود، پتاسیم می باشد، وجود این محصول به حفظ ضربان قلب بسیار کمک می کند، اگر ریتم ضربان قلب منظم باشد به همان میزان خطر ابتلا به سکته ی قلبی کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین باید بدانید که وجود پتاسیم از گرفتگی رگ و عروق شما جلوگیری می کند و انقباض آنها را کاهش می دهد.

قیمت فروش زیره سبز تازه

قیمت فروش زیره سبز تازه مجموعه ای ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان زیره سیاه است، که بهترین و مرغوب ترین زیره را تولید می کند و به دلیل کیفیت بالای این محصول با ارزش توانسته است نیاز سراسر کشور را برطرف کند .

هم چنین به دلیل کیفیت عالی زیره سیاه ایرانی که یک دانه طبیعی و مغذی است خواهان بسیار زیاد دارد و به بازارهای جهانی راه پیدا کرده است و مجموعه ای ما در صادرات زیره سیاه حرف اول را می زند .

توانسته است تولید زیره سیاه مرغوب صادراتی در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و به روش طبیعی و ارگانیک به کشور های خارجی صادر کند ؛ شما خریداران محترم می توانید بدون واسطه و به طور مستقیم به سایت مجموعه و با فروشگاه های اینترنتی ما ارتباط بر قرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما