مرکز تولید زیره سبز 100 گرمی درجه 1

مجموعه ما مرکز تولید زیره سبز 100 گرمی با کیفیتی منحصر به فرد در ایران است. ایم محصول به دلیل رایحه تند و طعم سوزان خود از مدت ها پیش در بین دوستداران ادویه مشهور بوده است ؛ آنها به طور محکم جای خود را در آشپزی ، طب عامیانه و زیبایی شناسی گرفته اند.برای استعلام‌قیمت زیره با مجموعه ما از طریق سایت در ارتباط باشید.

مرکز تولید زیره سبز 100 گرمی درجه 1

طبع زیره سبز چیست؟

طبع زیره سبز چیست؟ بسیاری از مردم نمی دانند که نه تنها از دانه زیره می توان برای غذا استفاده کرد بلکه از برگها و ساقه های جوان آن ، که در ماه اردیبهشت بریده می شوند ، می توانند به سالاد ویتامین ، سوپ و همچنین سس و سس برای غذاهای گوشتی و ماهی اضافه شوند. از دانه های زیره می توان برای تولید روغن استفاده می شود که سرشار از آهن ، منگنز و سایر عناصر مفید است.

برای طعم دادن به غذاهای کبابی مانند مرغ و یا گوشت و همچنین غذاهای خورشتی غذاهای می‌توان از زیره استفاده کرد بدین صورت که ۱۵ یا ۲۰ دقیقه قبل از پختن غذا زیر را به مواد غذایی اضافه میکنیمدانه های زیره حاوی، عناصر کمیاب (مس ، آهن ، روی ، منگنز و غیره) است. اسانس زیره سبز حاوی ماده خاصی کاروون (تا 50-60) است که طبق تحقیقات ، رشد نئوپلاسم های مختلف را مسدود می کند.. زیره به طور گسترده ای در طب عامیانه به عنوان یک داروی ادرارآور و ضد اسپاسم و همچنین برای تحریک هضم مورد استفاده قرار می گیرد. و خطر قولنج و تشکیل گاز بیش از حد را کاهش می دهد. آن را برای شستشوی حنجره به شستشوی گیاهی اضافه کنید.

تزریق دانه زیره توسط مادران شیرده استفاده می شود ، زیرا شیردهی را بهبود می بخشد (1-2 قاشق چایخوری. دانه های خرد شده برای 1 فنجان آب جوش به مدت 30 دقیقه اصرار کنید). زیره فرایند بازسازی بافت را تسریع می کند ، وضعیت پوست را بهبود می بخشد (به ویژه افراد مستعد چاقی) – این ویژگی ها توسط تولید کنندگان لوازم آرایشی مورد توجه قرار می گیرد و از زیره به عنوان یک جزء اضافی در تولید صابون ها ، لوسیون ها و سایر محصولات استفاده می شود.

تولید کنندگان زیره سبز 100 گرمی

تولید کنندگان زیره سبز 100 گرمی بسیاری از تولید کنندگان زیره سبز درجه 1 100 گرمی ،از طریق مجموعه ما با مشتریان داخلی و صادراتی خود تعامل می کنند. مجموعه‌ ما در تلاش است تا محصول زیره سبز که فوق العاده خواص حیاتی در تغذیه و درمان را داراست ،در کیفیتی بی نظیر به مشتریان خود ارائه دهد .تا سطح دغدغه های مشتریان برای انتخاب ‌آن پایین بیاید و نگرانی بابت انتخاب و خرید محصول نداشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما