مرکز خرید زیره سبز مرغوب ایرانی

شرکت ما به عنوان یکی از مراکز خرید زیره سبز مرغوب ایرانی است که از دیرباز در حوزه تولید و عرضه مستقیم این محصول به بازارهای داخلی و خارجی مشغول به فعالیت می باشد و مرغوب ترین زیره را با کیفیتی بسیار بالا به مشتریان عرضه کرده است.

زیره سبز دارای خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی می باشد از این رو بسیاری از افراد سعی می‌کنند که از این محصول به شیوه های مختلف استفاده کرده و از خواص آن بهره مند گردند.

مرکز خرید زیره سبز مرغوب ایرانی

تفاوت زیره سبز با سیاه

تفاوت زیره سبز با سیاه

زیره در دو مدل سبز و سیاه در بازار وجود دارد که خصوصیات تغذیه ای مشابه هم دارد ولی به طور کلی کمین تفاوت‌های هم در آنها دیده می شود در واقع زیره سیاه با نام‌های زیره کرمانی و یا زیره کوهی معروف است در غذاهای مختلف می توانیم استفاده کنیم و زیره سبز معمولاً به رنگ سبز روشن در بازار وجود دارد

زیره سیاه دارای شکل ظاهری باریک تر و عطر بیشتری می باشند ولی زیره سبز دارای عطر کمتر و البته حجیم تر است. طبع زیره سیاه به صورت گرم و خشک می باشد در واقع زیره سیاه خاصیت بادشکن، زیاد کننده شیر خانم‌ها، قاعده آور، هضم کننده سریع غذا، تقویت کننده معده و غیره می باشد از این رو می توانیم در بیماری‌های مختلف از این محصول استفاده کرده و از خواص آن بهره مند شویم.

زیره سبز به عنوان یکی از طعم دهند های اصلی در غذاهای مختلف می باشد غالباً از این محصول برای طعم دار کردن انواع و اقسام نوشیدنی ها دسرها و چاشنی ها استفاده می شود قابل ذکر است که زیره سبز به عنوان یک ادویه خوراکی و غیره صمیمی باشد البته ممکن است برخی از افراد است و مصرف آن حساسیت داشته باشند.

زیره سبز به عنوان ضد درد، ضد چسبندگی پلاکت، ضد باروری، ضد التهاب و ضد اکسبدان و غیره استفاده می کنیم، همچنین از این محصول می توانید جهت تقویت رحم و التیام دهنده انواع و اقسام زخم ها استفاده کنیم.

نرخ زیره اعلا صادراتی

نرخ زیره اعلا صادراتی

با توجه به تغییرات دائمی انواع مواد غذایی در بازار نمی توانیم نرخ زیره سبز درجه یک ایرانی صادراتی را به طور دقیق تعیین کنیم و شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی این محصول می توانید و کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و سپس اقدام به خرید نمائید.

زیره جزو محصولاتی است که در همه آشپزخانه ها وجود دارد و همه بانوان سعی می کنند در کنار غذاهای خود از این محصول استفاده کنند بنابراین بازار خرید و فروش زیر بسیار پر رونق بوده و استقبال خوبی از این محصول در بازار شده است، قابل ذکر است که شرکت ما هم به عنوان یک مرکز توزیع زیره سبز اعلا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما