مرکز خرید زیره سیاه عمده

زیره سیاه نام یکی از محصولات گیاهی است که ارزش دارویی و تغذیه ای خیلی زیادی دارد و به همین دلیل هم در حد بسیار زیادی در کشور ما کشت شده و تولید و راهی بازار های مصرف می گردد، مرکز اصلی خرید و فروش دارچین گل سرخی عمده این محصول را در حجم فراوانی از تولید کننده های آن خریداری می کند و سپس به صورت بسته بندی شده کارخانه ای یا فله ای در بازار های مصرف عرضه کرده و به فروش می رساند.

مرکز خرید زیره سیاه عمده

ارزش غذایی زیره سیاه چقدر است؟

ارزش غذایی زیره سیاه چقدر است؟ حتما همه شما عزیزان با زیره سیاه که یکی از گیاهان دارویی، چاشنی ها و ادویه های بسیار پرمصرف در کشور ما است آشنا هستید و تا به حال نیز بار ها از آن استفاده نموده اید، حال ما در این قسمت قصد داریم که به بررسی این محصول و ارزش بالای تغذیه ای آن بپردازیم.

زیره گیاهی بوته ای شکل است که گل هایی سفید رنگ و برگ های سوزنی شکل دارد و محصول یا میوه آن به صورت دانه های کوچک و باریکی بر روی شاخه های آن می روید و در دو رنگ سیاه یا سبز دیده می شود که هر کدام از آن ها دارای ارزش زیادی در زمینه طب سنتی هستند.

زیره سیاه محصولی است که در کشور ما هم به صورت درسته و هم پودر شده، به عنوان یک مصلح بسیار قوی و مفید برای متعادل کردن طبع بسیاری از مواد غذایی مانند برنج سفید مورد استفاده قرار می گیرد و این گیاه با عطر خاصی که دارد به راحتی قابل شناسایی کردن است.

  • در مورد ارزش غذایی این دانه های قهوه ای رنگ باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که دارچین نرم خاصیت آنتی اکسیدانی زیادی دارد و به همین دلیل هم از اکسیداسیون و نابودی سلول های تشکیل دهنده بدن در اثر نفوذ رادیکال های آزاد جلوگیری به عمل می آورد و مانع از بروز بسیاری از امراض می شود.
  • این محصول سرشار از ویتامین های گروه بی است که موثر ترین عوامل در بالا بردن سیستم دفاعی بدن هستند و موجب افزایش بنیه جسمانی شده و از بروز ضعف و سستی در بدن انسان ها جلوگیری به عمل می آورند.
  • در داخل زیره سیاه مقدار زیادی ویتامین ث نیز یافت می شود که تقویت کننده اصلی سیستم ایمنی بدن ما انسان ها است و ما را در مقابل بیماری های واگیردار ویروسی مانند سرما خوردگی و آنفولانزا محافظت می کند.
  • دانه های زیره به صورت طبیعی دارای مزاج گرم هستند و از این رو استفاده از این محصول در فصول سرد سال با گرم کردن بدن موجب التیام درد های مفصلی و استخوانی می شود و در ضمن دردهای مربوط به عادت ماهیانه را نیز تسکین می بخشد.

کاهش وزن با مصرف زیره سیاه

کاهش وزن با مصرف زیره سیاه استفاده کردن از زیره سیاه درجه یک، عصاره یا دمنوش حاصل از آن تاثیر زیادی در رفع مشکلات رایج جوامع بشری مانند اضافه وزن و چاقی دارد، بر این اساس خاصیت های زیره برای کاهش وزن به شرح زیر هستند:

  • این محصول خاصیت ضد نفخ بودن و باد شکنی دارد، در ضمن مصرف آن موجب می شود که عمل هضم و تجزیه مواد غذایی در بدن ما سریع تر انجام شود و با افزایش دادن میزان سوخت و ساز بدن به مصرف سریع تر چربی های ذخیره شده در بدن ما کمک می کند، پس باعث کاهش وزن می شود.
  • زیره سیاه خاصیت ضد عفونی کنندگی و سم زدایی کردن دارد و موجب تصفیه کردن اندام های داخلی مانند کبد و جریان خون می شود، در نتیجه به خروج سریع تر سموم بدن مانند اوره و آمونیاک از طریق ادرار کمک خواهد کرد و با این کار به عملکرد بهتر متابولیسم انسان و تناسب اندام او کمک می کند.
  • با مصرف کردن زیره سیاه حرارت داخلی بدن انسان بالا می رود و خلط بلغم که یکی از دلایل اصلی بروز چاقی است از بدن دفع می شود، همین عامل موجب رفع رخوت و تنبلی شده و با افزایش فعالیت جسمانی انسان به مصرف سریع تر چربی های بدن او کمک می کند.
  • زیره سیاه تاثیر زیادی در کاهش دادن میزان کلسترول خون دارد و همین عامل هم می تواند موجب کاهش چربی بدن و لاغری شود.

ویتامین های موجود در زیره سیاه

ویتامین های موجود در زیره سیاه زیره سیاه کوهی که یک محصول صد در صد ارگانیک، طبیعی و وحشی است، سرشار از انواع و اقسام ویتامین ها می باشد که برخی از مهم ترین آن ها در ادامه این مطلب خدمت شما عزیزان بیان خواهند شد:

  • در داخل این دانه های بیضی شکل و کوچک مقدار قابل توجهی ویتامین کا مشاهده شده است که وجود آن در کنار کلسیم باعث تقویت کردن استخوان ها می شود و با افزایش تراکم آن ها از بروز پوکی استخوان جلوگیری می کند.
  • در زیره مقدار زیادی ویتامین ای نیز وجود دارد که یکی از اصلی ترین ویتامین ها در حفظ طراوت و شادابی پوست و مو است و از بروز خشکی در آن ها جلوگیری به عمل می آورد.
  • در ضمن ویتامین B1 موجود در این دانه های قهوه ای رنگ با مشکلات عصبی، ناراحتی های روحی، اضطراب، استرس و افسردگی مبارزه می کند و موجب تسکین و آرامش اعصاب می شود.
  • ویتامین دیگری که در این محصول یافت می شود ویتامین B2 است که به بهبود و تنظیم گردش خون در بدن کمک می کند و از انسداد شریان ها جلوگیری به عمل می آورد.

شرکت پخش زیره سیاه عمده

شرکت پخش زیره سیاه عمده شرکت های اصلی و بزرگ فعال در زمینه پخش زیره سیاه این محصول را به صورت انبوه از کشاورزان یا تولید کننده های صنعتی این محصول خریداری می کنند، سپس آن را به شکل فله ای و کیلویی و یا به صورت بسته بندی شده کارخانه ای به فروش می رسانند.

خرید زیره سیاه کیلویی که فاقد بسته بندی خاص کارخانه ای است با نرخ خیلی کمتری صورت می گیرد، چون هزینه های مربوط به بسته بندی کردن از نرخ آن کم می شود، در ضمن در صورت خرید عمده محصول ممکن است که تخفیف های ویژه به خریداران داده شود.

در نتیجه ما به همه فروشنده های جزئی این محصول توصیه می کنیم که تا حد امکان این محصول را از طریق یکی از شرکت های پخش آن خریداری نمایند، البته آن ها می توانند این کار را از طریق درگاه های اینترنتی مختلف مانند این وب سایت از راه دور و از داخل خانه های خود انجام دهند و از تردد در سطح شهرها بی نیاز گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما