مرکز عرضه زیره سیاه اعلا

از جمله بهترین محصولات دارویی و غذایی که کاربردهای بسیار زیادی دارد و با طبع گرم خود باعث گرم شدن بدن می گردد، زیره است که نمونه های سیاه ان به دلیل طبیعی ارگانیک بودن فروش بالاتری را به خود اختصاص داده است. مرکز عرضه زیره سیاه اعلام نمونه های ارگانیک و طبیعی این محصول را به گونه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد که دیگر هزینه‌های زیادی بابت هزینه‌های جانبی مانند حمل و نقل و بسته بندی محصول پرداخت نکنند.

مرکز عرضه زیره سیاه اعلا

راه شناخت زیره سیاه اصل

راه شناخت زیره سیاه اصل زیره از جمله دانه های معطر گیاهی با خواص دارویی و درمانی فوق العاده زیادی است که زیره سیاه در کشور ما با نام زیره کرمان زیره کوهی و ارگانیک به فروش می‌رسد برای اینکه زیره سیاه اصل را بشناسید راهکارهای بسیار مختلفی است که در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم. زیره اصل و طبیعی بوی بسیار تندی دارد آن هم کمی تند و تلخ است که در صورت تقلبی یا کهنه بودند معطر بودن آن بسیار کم می باشد

توجه داشته باشید این زیر های سیاه به دلیل این که به صورت خودرو می‌ روید کاملاً ارگانیک است و معمولاً در اوایل و اواسط تابستان برداشته می شود توجه دسته باشید زیره سیاه قیمت زیادی دارد که باید زیر فاقد هر نوع ماده اضافی باشد و کاملاً یکدست و یک اندازه بوده تقویم که نمود و ناخالصی و آلودگی باعث تهیه یک محصول با کیفیت می شود

البته توجه داشته باشید که کمتر پیش می‌ آید که در بازار نمونه های تقلبی و نامرغوب زیر وجود داشته باشد اما حتماً باید این نکات را بدانید زیره تازه بوی بسیار قوی دارد روی آن به قدری تند و قوی است که اگر در اتاقی باشد کل آنجا را در بر می گیرد پس برای تشخیص آن فقط کافی است بوی آن را بررسی کنید.

تاثیر جادویی زیره لیمو برای قلب

تاثیر جادویی زیره لیمو برای قلب بیماری های قلبی و گرفتگی رگ های آن بر اثر عوامل مختلفی همچون کلسترول بالا، فشار خون، چاقی و… اتفاق می افتد. یکی از محصولاتی که ترکیب آن در کنار لیمو بسیار معجزه آسا است و بر تمامی این بیماری ها تاثیر گذار می باشد، زیره است.

زیره لیمو یک ترکیب معجزه آسا با تاثیرات جادویی بوده که نقش مهمی در سلامت قلب ایفا می کند. طبق تحقیقاتی که نشان داده شده لیمو و زیره هر دو خواص آنتی اکسیدانی و لاغری دارد که تاثیر بسزایی در کاهش چربی های اضافی بدن و چربی دور قلب داشته، از این رو باعث کاهش کلسترول، فشار خون شده و در نتیجه از انسداد رگ های قلبی و عروقی جلوگیری می کند که مستقیما بر سلامت قلب تاثیر گذاشته و از بیماری قلبی جلوگیری می کند.

ترکیباتی که در این دو ماده وجود دارد، با کاهش کلسترول بد از قلب محافظت می کند و با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهاب، از انسداد رگ های خونی بر اثر انعقاد خون جلوگیری نموده و به سلامت قلب کمک می کند.

لیمو با دارا بودن ویتامین c فراوان باعث کاهش فشار خون شده و از حملات و سکته قلبی جلوگیری می کند. همچنین این معجون معجزه آسا با دارا بودن ویتامین های مختلف و موادی همچون فیبر، پتاسیم، آهن و اسید فولیک باعث تنظیم فشار خون شده و در نتیجه برای قلب مفید است.

قیمت ارزان زیره سبز کیلویی

قیمت ارزان زیره سبز کیلویی در حالت کلی، زیره در دو نوع سیاه و سبز وجود دارد، زیره سیاه ارگانیک و کمیاب است و در مقابل زیره سبز از قیمت کمتری برخوردار می باشد. قیمت زیره سبز کیلویی نسبت به بسته بندی آن بهتر است زیرا با خرید فله می توان در کاهش قیمت محصول تاثیر گذار بود. زمانی که زیره سبز فله خریداری کنید، تا حدود زیادی هزینه هایی همچون هزینه حمل و نقل، هزینه بسته بندی و به طور کلی هزینه تمام شده محصول کمتر شده و در نتیجه محصول با قیمتی بسیار مناسب تر بدستتان خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما