مرکز فروش زیره سیاه مرغوب ۲ کیلویی

مشتریان و طرفداران زیره سیاه بهتر است جهت خرید مرغوب ترین زیره سیاه مرغوب ۲ کیلویی به کشاورزان این شهرستان مراجعه کنند و مستقیما از آنها خرید نمایند تا علاوه بر اینکه صاحب نابترین زیره سیاه شوند، قیمت و هزینه ها برایشان به شدت کاهش یابد، چرا که کشاورزان خود یکی از برترین و اصلی ترین مراکز فروش زیره سیاه مرغوب به شمار می آیند.

مرکز فروش زیره سیاه مرغوب 2 کیلویی

زیره سیاه منبعی غنی از فیبر

زیره سیاه منبعی غنی از فیبر دارای اثرات ضد باکتری ، ضد انگلی و ضد ویروسی است. فرآیندهای التهابی را کاهش می دهد. به دفع صفراوی کمک می کند. تورم شکم را کاهش می دهد. عملکرد کلیه را تحریک می کند ، ادم را کاهش می دهد. به تنظیم سطح قند خون کمک می کند. برونش ها را گسترش می دهد و ترشحات را حل می کند. عملکرد مثبت کبد را تقویت می کند ، خطر ابتلا به کبد چرب را کاهش می دهد. دارای اثرات ضد باکتری ، ضد انگلی و ضد ویروسی است. فرآیندهای التهابی را کاهش می دهد.

به دفع صفراوی کمک می کند ، تورم شکم را کاهش می دهد. باعث عملکرد مثبت کلیه و دفع سنگ کلیه می شود. فعالیت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد ، متابولیسم را تحریک می کند. مواد مضر را از بدن خارج می کند. سطح کلسترول و تعادل مایعات را در بدن تنظیم می کند. اثرات مفیدی بر عملکرد غده پروستات و مثانه دارد. برای بیماران دیابتی توصیه می شود ، به تنظیم سطح قند خون کمک می کند.

ارزش غذایی ۱۰۰ گرم سیاه دانه عبارت است از: ارزش انرژی – ۱۲۰۹ کیلوژول / ۲۹۰ کیلوکالری ، چربی – ۵،۳۸ گرم ، که از آن -۱،۲۳ گرم ، کربوهیدرات – ۴۰،۴۲ گرم ، از آن قندها – ۱،۳۱ گرم ، فیبر – ۳۲،۵۵ گرم ، پروتئین – ۱۲،۵۸ گرم ، نمک – ۰،۱۹ گرم. کودکان می توانند از ۳ سالگی استفاده کنند. این محصول حاوی قند طبیعی است.

مرجع خرید زیره سیاه صادراتی

مرجع خرید زیره سیاه صادراتی خرید و فروش و تولید زیره سیاه از رونق خوبی برخوردار است. برای خرید مستقیم زیره سیاه صادراتی راه های مختلفی وجود دارد وجود دارد. مثلا می توانید مستقیما به تولید کنندگان مراجعه کنید در این صورت هم صاحب زیره سیاه اصل و با کیفیت می شوید و هم به علت اینکه هیچ واسطه این وجود ندارد هزینه کمتری بابت خرید آن می پردازید. از اصلی‌ ترین مراکزی که می‌توان خرید بی واسطه انواع زیره را از آنها انجام داد همین تولید کنندگان می باشند.

همچنین برای خرید از بازار توزیع زیره سیاه می توانید به سایت های معتبر اینترنتی و از جمله سایت حاضر مراجعه کنید و پس از مشاهده تصویر و قیمت انواع زیره از جمله زیره سبز مرغوب ایرانی و زیره سیاه، نوع دلخواه را انتخاب کنید و آن را در اسرع وقت دریافت نمایید. در این صورت به دلیل آن که هیچ دلالی وجود ندارد تا قیمت ها را افزایش دهد هزینه کمترین خواهید پرداخت. بازار خوزیع زیره سیاه نه تنها در اینترنت بلکه در سطح شهر و در بازارهای سنتی و عطاری ها و فروشگاه های بزرگ زنجیره ای نیزمی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما