مرکز فروش زیره سیاه کوهی اعلا

زیره یکی از مهم‌ ترین و ارزشمند ترین موادی است که در کرمان تولید می‌شود . زیره سیاه کوهی اعلا به‌ قدری معروف است که به‌عنوان نماد ملی این شهر شناخته شده‌است . برداشت دارچین گل سرخی کار آسانی نیست، زیرا این گیاه در ارتفاعات شهر کرمان رشد کرده و دسترسی به آن کار آسانی نمی باشد . به‌همین دلیل است که قیمت بسیار بالایی دارد .

مرکز فروش زیره سیاه کوهی اعلا

استحکام استخوان ها با مصرف زیره سیاه

استحکام استخوان ها با مصرف زیره سیاه زیره حاوی مقادیر بسیار زیادی کلسیم است وجود کلسیم در دارچین نرم  برای ساخت استخوان ها بسیار کمک می کنند. زیره ماده اصلی سازنده استخوان‌ ها است و اگر آن را در مواد غذایی اصلی مصرف بکنید می‌ توانید موجب تقویت استخوان‌ ها و دندان‌ ها شوید. بنابراین مصرف زیره باید در رژیم غذایی خود بگنجانید و از آن استفاده کنید تا بهره‌ های لازم را از آن ببرید.

تشخیص زیره سیاه اصل از تقلبی

تشخیص زیره سیاه اصل از تقلبی روش‌ های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید زیره اصل را از زیره تقلبی تشخیص دهید. باید بدانید که زیره مرغوب دارای عطر بسیار زیبایی است و بهترین روش برای تشخیص دادن زیره عطر آن نیز می‌باشد و بوی نسبتاً تندی را دارد.

شما اگر می‌ خواهید زیره مرغوب و تازه تهیه کنید بهتر است آن را در دست کمی ماساژ دهید و عطر حاصل از آن می‌تواند به شما در تشخیص آن کمک بسیار زیادی بکنند. همچنین می‌توانید با استفاده از مزه کردن آن آن را تشخیص دهید زیرا زیره اصلی دارای طعم خوبی که به شما در انتخابی مغز به کمک بسزایی خواهد کرد.

فيبر بالايي موجود در زیره سیاه

فيبر بالايي موجود در زیره سیاه همواره در سفره‌ های ایرانی انواع مختلفی از ادویه‌ ها وجود دارند که استفاده از آن‌ها به‌ عنوان چاشنی در غذا ها تنها نقش پررنگی را بازی کرده‌است. آشپز های خوش‌ ذوق ایرانی در طی سالیان درازی است که با استفاده از سلیقه و مهارت خاص خودشان برای دادن عطر و طعم بی‌ نظیر به مواد غذایی که می‌پزند از ادویه‌های استفاده می‌کنند.

ادویه‌ ها طرف‌ داران بسیار زیادی در بین مردم دارد که یکی از این ادویه‌ ها که بسیار طرف‌دار زیادی دارد و استفاده از آن در غذا ها باعث لذیذ شدن آن می‌ شود زیره سیاه می‌ باشد. زیره سیاه فواید بسیار زیادی دارد و باعث می‌شود افراد زیادی از آن‌ها در تهیه غذای خود استفاده کنند.

زیره به‌ عنوان یکی از ادویه‌ های پرطرف‌داری است که در سفره‌ های ایرانی وجود دارد که از آن در پختن نان و انواع غذاها استفاده می‌کنند. همچنین به‌ عنوان ادویه در تهیه انواع خورشت‌ ها و خوراک‌ها استفاده می‌ شود. اما فواید زیره سیاه چیز که استفاده از آن در همه‌جا دیده می‌ شود و بسیاری از اطباء نیز به استفاده از این ماده توصیه‌های زیادی می‌کنند.

زیره در حالت کلی به دو صورت وجود دارد: زیره سیاه و زیره سبز. زیره معمولاً برای زنان مخصوصاً برای درمان دردهای قاعدگی بسیار مناسب است. زیره سیاه ادویه ای است که طبع خیلی گرم و خشکی دارد که علاوه‌ بر آشپزی از آن در تهیه گیاهان دارویی بسیار استفاده می‌شود.

خواص آن برای مردم جهان شناخته شده است مخصوصاً در آلمان طرف‌ داران زیادی وجود دارد که مردمان آلمان در طبخ غذاهای خود از این ماده استفاده می‌کنند. خواص بسیار بالایی که دارد موجب می‌شود بسیاری از افراد آن‌ها را تهیه کنند. زیره قیمت بسیار کمی دارد که به‌ عنوان یک مزیت بسیار مهمی محسوب می‌شود.

زیره سیاه دارای طعم تلخی است که می‌ توان طعمی مشابه با گشنیز، شیرین‌ بیان و رازیانه دانست از آن هم به صورت دانه و هم به‌ صورت پودر شده بسیار استفاده می‌شود و اگر بخواهیم به‌ صورت درمانی از آن استفاده بکنیم از آن در تهیه دم نوش زیره استفاده می‌ شود.

زیره سیاه بازه وسیعی از مواد غذایی و مغذی که برای بدن مورد نیاز است را برای ما تامین می‌کنند. بنابراین استفاده از آن در وعده غذایی باعث می‌ شود که ما در بدن خود کمبودی نداشته باشیم و عناصر زیادی و همچنین مواد معدنی متعددی ازجمله آهن فسفر کلسیم رو به بدن ما می‌رساند.

همچنین زیره سیاه یک نوع ادویه بسیار معطر است که می‌ توان از آن برای هضم و گوارش بدن استفاده کرد و حالت تسکین‌ دهنده و آرامش و اعصاب را به‌ همراه دارد. زیره درمانی خواص دارویی که دارد بسیار زیاد است و باعث شده از اطباء سنتی و پزشکان مدرن و تخصصی از آن برای درمان بسیاری از بیماری‌ ها استفاده کنند.

مطالعات نشان می‌ دهد ترکیباتی که در زیره وجود دارد خاصیت آنتی‌ اکسیدانی دارد و در نتیجه به درمان التهاب‌ ها کمک بسیار زیادی می‌کند. التهاب‌ ها در واقع واکنش‌ های طبیعی است که بدن در مقابل عارضه‌ ها و بیماری ها از خود نشان می‌دهد.

بنابراین مصرف زیره باعث می‌شود که به درمان این التهاب‌ ها کمک بسیار زیادی بکنند. بدن ممکن است دچار عوارضی مانند زخم و همچنین بیماری‌ های گوارشی مبتلا شود که استفاده از زیره سیاه می‌ تواند از ابتلا به این بیماری‌ ها پیشگیری بکند.

اگر شما به این بیماری‌ ها مبتلا هستید قادر به درمان آن‌ها خواهد بود. همچنین زیره سیاه به هضم غذا بسیار کمک می‌کند و در درمان بیماری‌ های گوارشی و سوءهاضمه معده بهتر استفاده می شود. زیره سیاه را هم به‌صورت دمنوش هم به‌صورت دانه و هم به صورت پودر شده می‌توانند استفاده بکنند.

همچنین عرق زیره سیاه هم وجود دارد که می‌ توانید از آن‌ها استفاده بکنید. مصرف عرق زیره مانع رشد باکتری‌ های مضر در روده می‌ شود و از این نظر می‌ تواند سیستم دفاعی بدن را بسیار افزایش دهد. همچنین در زیره سیاه وجود دارد که باعث می‌شود شما در مدت‌ زمان زیادی احساس سیری کنید.

بنابراین از این نظر به‌ طور غیرمستقیم باعث کاهش وزن شما خواهد شد و افرادی که به‌دنبال لاغری با روش‌های طبیعی هستند و می‌توانند زیره را در برنامه غذایی خود قرار بدهند. خاصیت ضد سرطانی زیره نیز برای همگی شناخته شده‌است و باعث می‌شود در بین سایر مواد مغذی از آن استفاده زیادی کرد.

قیمت خرید زیره سیاه کوهی اعلا

قیمت خرید زیره سیاه کوهی اعلا تولیدکنندگان زیره سیاه کرمان از افرادی هستند که این زیره را برداشت کرده و وارد بازار می‌کنند . بسیاری از افراد به‌صورت مستقیم و با قیمت‌های کمتری و در حجم‌ های بسیار زیادی از آنان زیره را خریداری می‌کنند بدیهی است که این افراد با قیمت بیشتری آن‌ها را وارد بازار می‌کنند . در فروشگاه ما قیمت خرید زیره پایین است.

خرید زیره سیاه پاک شده در کرمان انجام می گیرد و خریداران مستقیم از تولیدی کنندگان این محصول را خریداری می کنند . همچنین فروش زیره سیاه اصل هم توسط تولید کنندگان صورت می گیرد و به حجم های بالا و به صورت عمده آن را به فروش می رسانند و هم افراد واسطه آن را در بازار به صورت عمده ، خرده و یا بسته بندی شده می فروشند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما