مرکز پخش زیره سیاه کوهی

زیره یک گیاه و دانه طبیعی و معجزه آسا برای درمان بسیاری از مشکلات در انسان می‌باشد که دارای انواعی از خاصیت های شگفت انگیز بوده که عطر و طعمی بی نظیر دارد. این گیاه بسیار کوچک و طعمی تند و تیز دارد. از دانه این گیاه در آشپزی و طب پزشکی استفاده های فراوانی می کنند. زیره انواعی مختلف دارد و به صورت های متفاوت در بازار موجود می باشد. مرکز پخش زیره سیاه کوهی این محصول طبیعی را با کیفیتی درجه یک و مرغوبیتی بالا به صورت عمده و بسته با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عزیز خود در سراسر کشور عرضه می کند.

مرکز پخش زیره سیاه کوهی

ارزش غذایی زیره سیاه

ارزش غذایی زیره سیاه هر ماده طبیعی و اصل دارای ارزش غذایی بالایی می باشد که ما در این مطلب می خواهیم ارزش غذایی زیره سیاه را به صورت مفید و مختصر برای شما عزیزان شرح دهیم تا هنگام خرید از انتخاب خود مطمئن باشید.

همان طور که در قسمت بالای مطالب ذکر شده است این گیاه کوهی و طبیعی دارای ارزش غذایی بالایی در علم پزشکی و آشپرخانه های ایرانی دارد که از انواعی از مواد معدنی با ارزش تشکیل شده است.

بیشترین میزان مواد معدنی موجود در زیره کربوهیدرات می باشد که در هر ۱۰۰ گرم حدودا ۵۰ گرم کربوهیدرات وجود دارد که بسیار حائز اهمیت است و درمان کننده بسیاری از بیماری ها و تقویت کننده خانم های باردار می باشد.

زیره در بین گیاهان طبیعی و ارگانیک یکی از کامل ترین دانه هایی می باشد که ارزش غذایی بالایی دارد و به دلیل داشتن ویتامین ها و موادمعدنی فراوان جزو دسته هایی بسیار مفید می باشد.

وجود ماده معدنی هم چون کلسیم باعث شده که این گیاه بومی و طبیعی در همه جای طب پزشکی کاربرد داشته باشد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار باشد. زیرا کلسیم موجود در این دانه یکی از بهترین مکمل ها برای تقویت استخوان در جوانان و میانسالان می باشد.

عرضه عمده زیره سیاه کوهی

عرضه عمده زیره سیاه کوهی عرضه زیره سیاه عمده اعلا کوهی با کیفیتی عالی و درجه یک به قیمت مناسب و استثنایی به مشتریان حضوری و غیر حضوری خود عرضه می شود و مشتریان عزیز می توانند با ثبت سفارشات خود در این سامانه اقدام به خرید کلی و جزئی با کیفیت و مرغوب کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن و بسته بندی های اصولی و بهداشتی سفارشات خود را تحویل بگیرند.

هم چنین مشتریان عزیز می توانند برای خرید زیره به صورت مستقیم به کارخانجات و شهرهایی نظیر کرمان مراجعه کنند و از خرید حضوری و مستقیم به صورت عمده و قیمتی مناسب لذت ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما