نرخ زیره سیاه ایرانی

زیره سیاه ایرانی جزو ادویه های مرغوب و بسیار با کیفیتی است، که طرفداران بسیار زیادی دارد. زیره گیاهی سبز رنگ با گل های سفید کوچکی است. پس از اینکه گل ها خشک شدند، دانه های کوچک و معطری نمایان شده که از آن استفاده ی بسیاری می شود. زیره انواع مختلفی داشته، که رنگ سیاه آن بهتر از بقیه است. زیره ی سیاه به صورت سابیده شده و دانه ای در بازار موجود است. قیمت تعیین شده برای زیره با توجه به درجه ی کیفی که دارد، متفاوت است. که البته زیره ی سیاه نسبت به سایر زیره ها گران تر و ارزشمند تر است.

نرخ زیره سیاه ایرانی

فواید درمانی زیره سیاه را بدانیم

فواید درمانی زیره سیاه را بدانیم 1- دانه های کوچک زیره بر خلاف ظاهر ریزی که دارند، دارای خواص بسیار زیادی می باشند. طبع زیره گرم بوده و افراد سرد مزاج می توانند با خواص زیره خود را از شر غلبه ی بلغم خلاص کرده و طبع خود را متعادل کنند. علاوه بر آن زیره می تواند به عنوان مصلح غذا های سرد عمل کند.

2-دل درد های مختلف با تمامی زیره ها مخصوصا نمونه ی سیاه رنگ آن، قابل درمان می باشد.

3- بسیاری از عفونت های دستگاه گوارش با زیره رفع می شوند، چرا که زیره یک میکروب کش قوی است.

4- افرادی که به دنبال یک رژیم غذایی مناسب جهت کاهش وزن هستند، بهتر است این ادویه ی خوشمزه را در غذا های خود استفاده کنند. در مرور زمان زیره چربی های شکمی را آب کرده و به لاغری کمک شایانی می کند.

5- زیره به دلیل عطر خوبی که دارد، بوی بد بسیاری از غذا ها را مانند ماهی و مرغ را گرفته و عطر زیره غالب می شود.

6- می توان با اطمینان کامل گفت، که زیره یک باد شکن بسیار قوی است، باد دستگاه گوارش اعم از معده، روده، کلیه و مثانه را از بین می برد.

7- روغن دانه های زیره خواص زیادی داشته و می توان از آن برای تسکین درد های مفصلی بهره برد.

8- بانوانی که به تازگی نوزاد خود را به دنیا آورده اند، برای شیر دهی بهتر می توانند از زیره کمک بگیرند، چرا که زیره شیرآور خیلی خوبی است. هم چنین زیره اثر کاملا مثبتی بر روی کاهش درد های عضلانی ناشی از قاعدگی داشته و برای بانوان کاملا سودمند است.

9- زیره برای آقایان نیز فواید ویژه ای داشته، می توان با آن مشکلات نا باروری را با استفاده ی مداوم درمان کرد.

10- پتاسیم موجود در زیره از امراض مختلفی مانند سرطان پروستات جلوگیری می کند.

11- عرق زیره ی سیاه، می تواند بسیاری از ناراحتی های مختلف جسم مانند قند خون را بر طرف کند. حتی به عنوان یک نوشیدنی نیز می توان از ان استفاده کرد.

12- برای هضم غذا های دیر هضم می توان مقداری از پودر زیره را روی ان پاشید . استفاده کرد.

مشخصات بهترین زیره سیاه ایرانی

مشخصات بهترین زیره سیاه ایرانی زیره در نقاط آب و هوایی مختلف زیر کشت رفته که تنها بعضی از آن ها کیفیت بسیار بالایی دارند، زیره ایرانی در جهان کاملا معروف است و جزو بهترین محصولات دسته بندی شده است. زیره مرغوب قیمت بیشتری نسبت به نمونه ی بی کیفیت آن داشتته و در بازار گونه های بسیاری از زیره وجود دارد.

سود جویان زیادی وجود داشته که زیره ی نامرغوب را به جای زیره ی ایرانی غالب می کنند. برای تشخیص زیره ی اصل می بایست به ویژگی و شخصات زیره هنگام خرید توجه داشت.

1- عطر زیره کاملا مثال زدنی است، زیره ی مرغوب عطر دلنشینی داشته و اگر مقدار کمی از آن در یک ظرف باشد، محیط یک اتاق تا مدت زیادی سرشار از عطر آن می شود، اما نمونه های فیک و تقلبی عطر کمتری دارد.

2- تمامی دانه های زیره اصل پر از مغز می باشند، اگر یک دانه ی زیره را بشکنید متوجه پری آن می شوید. اما دانه های پوک و میان تهی ما بین زیره نامرغوب زیاد می باشد.

3- زیره ی سیاه کاملا سیاه است و طیف رنگ های قهوه ای و یا رنگ های دیگر در ان وجود ندارد. سیاهی دانه های زیره نشان دهنده ی کیفیت بالای آن است.

4- طعم زیره بسیار مطبوع و دوست داشتنی است. مقدار کمی در ان طعم و عطر غذا را تغییر داده و کاملا غذا را خوشمزه می کند. اگر پودر آن را در غذا ریهتید و هیچ گونه تغیری در غذا مشاهده نشد، بدین معناست زیره اصل نیست.

کارایی فراوان زیره سیاه

کارایی فراوان زیره سیاه زیره این دانه های معجزه گر کاربرد و استفاده ی زیادی داشته و به صورت های مختلف از آن استفاده می شود.

1- بیشترین کاربرد زیره استفاده از ان به صورت ادویه بوده که می توان آن را به صورت درسته و یا سابیده شده در غذا ریخت. بسیاری از غذا های خوشمزه ی ایرانی مانند عدس پلو وجود داشته که زیره به عنوان مواد اصلی و اساسی آن می باشد و بدون زیره آن غذارنگ و بویی ندارد.

2- علاوه بر غذا ها در بسیاری از حلوا ها و مخلفات مانند ترشی و سالاد از زیره سیاه استفاده می شود. گویی در بین ایرانیان زیره مهم ترین ادویه ی شناخته شده است، چرا که بدون ان کار آشپزی لنگ شده و بسیاری از خوراکی ها طعم و رنگ خود را از دست می دهند.

3- زیره نوعی دارو ی گیاهی بوده که در درمان و بهبود بیماری های متععدی از ان استفاده می شود. دمنوش زیره به علت خاصیت گرمی که دارد، می تواند بسیاری از درد های دستگاه گوارش را درمان کند. علاوه بر دمنوش، جوشانده ی زیره شفا بخش بوده و می توان از شر درد ها به سمت او پناه برد.

4- می توان دانه های زیره ی سیاه را دم کرد و چای خوشمزه و دانشینی از ان تهیه کرد.

بازار خرید زیره سیاه درجه یک

بازار خرید زیره سیاه درجه یک زیره سیاه دانه ای گران قیمت و ارزشمند یوده و به صورت بسته بندی و فله در بازار موجود است. زیره فله نسبت به بسته بندی قیمت پایین تری داشته و می توان در حجم دلخواه از زیره فله خریداری کرد. در بازار انواع مختلفی زیره وجود داشته، که زیره ارگانیک که بدون هیچ گونه مواد و کود شیمیایی تولید شده است از همه ی آن ها با کیفیت تر و بهتر می باشد.

برای خرید زیره می توان به تمامی مراکزی که تحت عنوان عطاری فعالیت می کنند و انواع دارو های گیاهیرا به فروش می رسانند، خریداری کرد. هم چنین در تمامی سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای عرضه شده و قابل خریداری است.

5

  1. مصرف این دانه ها به بهبود ترشح آنزیم های گوارشی کمک می کند و سرعت هضم را افزایش می دهد.

  2. کیفیت و مرغوبیت محصولاتی که گرفتم بسیار بالا بود و بابت ارائه تضمین و پشتیبانی در حین خرید نیز بسیار سپاسگزارم. مجموعتون بسیار جامع است و با کیفیت تضمین شده محصولات را ارائه می دهد.

  3. حجم بالا سفارش چگونه قبول می کنید ؟ آیا برای صادرات همکاری می کنید ؟ نحوه ارسال بار شما چگونه است ؟ اگر بار درخواست شود پوشش حجم دارید؟

  4. زيره‌ سياه‌ در موارد بلع‌ هوا، نفخ‌ شکم‌، برطرف‌ کردن‌ سوءهاضمه‌، تسهيل‌ هضم‌ غذا، دل‌ پيچه‌ کودکان‌، انگل‌ معده‌ و روده‌، دفع‌ بادهاي‌ کليه‌ و مثانه‌، تنگي ‌نفس‌ و سکسکه‌ نفخي‌ به‌کار مي‌رود.

  5. با سلام و وقت بخیر.
    زیره سیاه یکی از ادویه های مقوی و پر خاصیت موجود دربازار است که عطر و طعم خوبی به انواع خوراکی ها میدهد.
    سپاس فراوان از مجموعه بناری مارکت جهت تولید و فروش زیره سیاه ایرانی تازه، با کیفیت و محبوب.
    خرید از این سایت رو به همه پیشنهاد میکنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما