پخش زیره افغانی عمده

به دلیل تقاضای بیش از حد زیره از کشور افغانستان به صورت عمده وارد کشور می‌شود .پخش‌کننده‌های زیره افغانی عمده آن را در عطاری ها و فروشگاههای معتبر به سراسر کشور عرضه می‌دارند. زیره از خواص دارویی و فواید زیادی برخوردار است و فروش آن با بهترین کیفیت و قیمت مناسب صورت می گیرد.

پخش زیره افغانی به صورت عمده و فله‌ای با روش‌های گوناگون انجام می‌شود و قیمت آن با توجه به کیفیت و مرغوبیت محصول متفاوت است. قیمت زیره افغانی از زیره ی ایرانی مناسب تر است .پخش زیره افغانی به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود و به علت سهولت و آسانی روش خرید متقاضیان زیادی دارد.

پخش زیره افغانی عمده

زیره مفید برای تقویت سیستم ایمنی

زیره مفید برای تقویت سیستم ایمنی زیره خواص دارویی و درمانی و خوراکی زیادی دارد و به عنوان یک ادویه خوش طعم و خوش بو در انواع غذاها استفاده می‌شود. زیره سرشار از مواد معدنی مانند آهن پتاسیم منیزیم منگنز و غیره و انواع ویتامین ها می باشد با داشتن ویتامین c برای کسانی که به دلیل بیماری و استرس سیستم ایمنی بدنشان ضعیف گشته بسیار مفید واقع شده است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود.

زیره خواص ضد میکروبی دارد و مانند یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و باعث تحریک فعالیت گلبولهای سفید می شود و با رادیکال‌های آزاد در بدن مبارزه کرده و از بروز بیماری ها جلوگیری می کند و در نتیجه سبب تقویت سیستم ایمنی بدن میشود.زیره سیاه به درمان دیابت کمک می‌کند و سبب کاهش کلسترول خون می‌شود و تاثیر زیادی در بهبود تحمل گلوکز دارد در نتیجه قند خون را کاهش می‌دهد و خطر ابتلا به دیابت را رفع می کند.

به دلیل داشتن ویتامین c التهابات موجود در بدن را نیز بهبود می‌دهد و فشار خون بالا را نیز تنظیم کرده و از سکته قلبی جلوگیری می‌کند .سموم موجود در بدن با مصرف زیره دفع می‌شود و به کبد در سم زدایی کمک شایانی می‌کند و از بروز ناراحتی‌های کبدی پیشگیری می نماید .زیره دارای طبعی گرم و خشک است و سرشار از آهن بوده و آهن موجود در زیره هموگلوبین تولید کرده که به انتقال خون اکسیژن دار به تمام بدن کمک می کند.

مراکز عرضه زیره افغانی

مراکز عرضه زیره افغانی زیره سیاه افغانی رنگ سیاه براق ای دارد و درشت تر از زیر های ایرانی میباشد و توزیع آن در ایران به طور چشمگیری افزایش یافته است .زیره ۱ کیلویی تازه و مرغوب به صورت عمده وارد کشور می‌شود و به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه با استقبال زیادی از سوی متقاضیان مواجه شده است و توزیع آن با قیمت مناسب و ارزان صورت می گیرد.

زیره افغانستان از مرغوب ترین زیره ها بوده و فروش آن به صورت بسته بندی در وزن و اندازه های مختلف و به صورت کیلویی و عمده انجام می‌گیرد .برای اطلاع از قیمت خرید زیره افغانی با کیفیت و درجه یک می توانید از این سایت دیدن نمایید و علاوه بر دریافت محصول با نرخ ارزان از خدمات دیگر سایت نیز بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما