پخش کلی زیره سبز کوهی

عرضه زیره سبز کوهی به صورت عرضه و تولید صورت می گیرد. زیره سبز در سال های اخیر کاملا محبوب بوده و عرضه و توزیع یکسانی دارد. این محصول به صورت عرضه در محصول صورت می گیرد. زیره سبز ارزان در بازار به صورت متراکم عرضه می شود. انواع زیره ها به فروش می رسند اما زیره ی شکسته باز خواست بالای دارد به دلیل شکسته بودن این محصول عرضه وتولید می شود و ارزان تر است. این زیره شکسته را برای صادرات بسیار می پسند و افراد می توانند آن را خرید کرده و اینکار باعث رونق در بازار می شود.

پخش کلی زیره سبز کوهی

خواص زیره سبز برای رحم

خواص زیره سبز برای رحم زیره سبز صادراتی به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند. این آنتی اکسیدان کمک می کند که فرد احساس سلامتی و انرژی بیشتری داشته باشد. زیره بیشتر برای افراد سرطاني مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین فردی که اسهال دارد می تواند برای کاهش دل‌درد و اسهال واستفراغ زیره سبز را مورد استفاده‌ قرار گرفت.

زیره سبز یکی از محبوب ترین ادویه جات ها به حساب می آیند. زیره سبز دارای طبع گرم و خشک است و دارای ویتامین های مانند اهن کلسبم، فسفر، فیبر و اکسیدان های مورد نیاز است.

ویتامین C موجود در زیره سبز

ویتامین C موجود در زیره سبز ابتدا برای کاشت زیره سبز باید خاک را آماده کرد برای کشت باید ابتدا ۱۵ تا ۲۰تن در هکتار کودهای حیوانی به زمین اضافه‌ کرده و شخم بزنند‌ خاک باید نرم و آن را کرت بندی بکنند. و بعد از اماده سازی خاک باید کشت صورت بگیرد.به طوری که بذر را آماده و باید به شرایط اقلیمی آن منطقه رجوع کرد .

وقتی که هوا معتدل باشد یعنی موقعه پاییز این محصول را کشت کرده و برای برداشت محصول در بهار باید اسفند ماه ایم بذر را بکارند. زیره را به صورت ردیفی کشت می کنند و فاصله ردیف ها باید ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر باشد. و هر هکتار زمین باید به ۱۲ تا ۱۵ کیلو گرم بذر با کیفیت و اعلا کاشته شود.

و باید قبل از کشت زیره سبز زمین را آبیاری کرده و بذر ها را با ماسه مخلوط می کنند و در زمین آماده شده پخش می کنند. و بعد از کاشت محصول باید آبیاری انجام شود. آبیاری باید با حوصله باشد و شدید نباشد چرا که محصول شسته می شود. آبیاری دوم باید ۸تا ۱۰ روز پس از اولین آبیاری باشد.

آبیاری باعث رویش بذرها می شود و در هر مرحله ۱۲ تا۲۰ روز طول می کشد که آبیاری های بعدی صورت می گیرد. به دلیل ارتفاع کم در زیره سبز علف های هرز رشد می کنند و باید برای جلوگیری از افت ها و علف های هرز باید وقتی زیره ها به ۵ سانتی متر برسند باید وجبن بشوند تا علف های هرز و افت ها از بین بروند.

بعد از ۱۰۰تا ۱۲۰ روز محصول کشت شده قابل برداشت است‌. زیره سبز را با دست از ریشه بیرون می کنند و یا با داس آن ها را برداشت می کنند. بعد برداشت ابن محصول آن ها را خشک کرده و با استفاده از جریان هوا آن ها را تمیز و بسته بندی های با کیفیت عالی و اعلا می کنند.

تفاوت زیره سبز و زیره سیاه

تفاوت زیره سبز و زیره سیاه برای انتخاب بهترین زیره به انواع قیمت زیره سبز باید توجه کرد. قیمت زیره سبز متفاوت است و بستگی به محل کاشت و برداشت و بزرگی در سایز و انواع زیره دارد. برای انتخاب زیره کخ بیشتر مردم برای لاغری آن را می پسندند می توان زیره ای را که اندازه ی درشت تر و سبز روشنی دارد را انتخاب کرد.

زیره سبز را برای کاهش گوارش، کمک به غذا بهتر غذا و کاهش وزن انتخاب کرده. انواع زیره سبز که طبیعت این ادویه پر خاصیت را در اختیار ما قرار می دهد. این ادویه با کمی تلخ باعث نفخ شکم و چاقی بسیار موثر است. انواع زیره سیاه، سفید، سبز، قهوه ای، زرد، صورتی و خاکستری است. که هر کدام خواص متفاوتی دارند.

زیره سبز برای بعضی افرادی حساسیت زا است.افراری که دچار تیروئید هستند نباید در مصرف آن زیاد روی کنند و برای افرادی که کم کاری تیروئید دارند می توان از آن استفاده کنند به مقدار زیادی اما در پرکاری تیروئید زیاد پیشنهاد نمی شود.

در افرادی که بیماری پوست، اگزما، آکنه و چین و چروک دارند می توان زیره سبز را به خاطر داشتن ویتامین E و کاهش التهاب در بدن فرد است. که باعث بهبود روند پوست است.

فروش عمده زیره سبز کوهی

فروش عمده زیره سبز کوهی با مرجع فروش زیره سبز ممتاز در انواع مختلف آن را با نازل ترین قیمت ها و کیفیت بالا به صورت عمده و جزئی خریداری کرد. پخش عمده انواع زیره سبز باکیفیت کوهی می توان آن را با بهترین نرخ در اختیار مشتری رساند. شرکت پخش کننده و توزیع عمده خرید سبز کوهی طبیعی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تمام بازار های فروش داخلی و خارجی ارسال می شود.

فیبر بالای این محصول باعث شده ان را از بهترین سبزیجات به حساب می آورد و این ویژگی های بسیار زیاد این محصول به حساب می‌آید. پخش کننده سبز کوهی ایرانی که دارای طعم بالای است و می توان گفت که به خاطر طعم بی نظیر و کیفیت بالای این محصول قابل مقايسه با هیچ جا نیست. زیره سبز بسته بندی برای عموم مردم و مخصوصا کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

با مرجع فروش عمده زیره سبز در انواع مختلف آن را با نازل ترین قیمت ها و کیفیت بالا به صورت عمده و جزئی خریداری کرد. می توان آن را با بهترین نرخ در اختیار مشتری رساند. قیمت فروش فلفل دلمه عمده به عوامل مختلفی بستگی دارد. خرید و فروش زیره سبز با کیفیت عالی و بی نظیر در بسته بندی های بسیار استاندارد در سراسر دنیا در حال پخش و عرضه می باشد.

قیمت زیره سبز مرغوب به دلیل نوسانات بازار به روز نمی باشد و متفاوت است‌. می توان هزینه حمل شهری و هزینه باربری را باید به قیمت ها اضافه کرد. هرچه زیره سبز در بسته بندی های مجزا باشد کیفیت ومرغوبیت بالایی دارد. برای کاهش زمان و کمبود وقت می توان بدون مصرف زیاد هزینه این محصول را آنلاین خریداری کرد. هرچه میزان سفارش بیشتر قیمت آن کمتر است.

توزیع کننده برای فروش فلفل زیره سبز صادراتی و درجه یک که این محصول را به تمامی نقاط کشور توزیع و ارسال می کنند‌. با فروش عمده زیره سبز بسته بندی رنگی درجه یک خرید مرغوب ترین نوع زیره سبز که در بازار ها می توان آن ها را به تمامی نقاط کشور ها صادر کرد و با کیفیت های عالی و بی نظیر در بسته بندی های بسیار مناسب و متنوع در اختیار همگان قرار داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما